lørdag den 17. november 2012

Blyantsholder

 Du skal bruge:
Mønstret papir
Decortape/farvet tape
Blyant
Dåse
Limpistol
Saks
Lineal





_________________________________________________________________________________

1. Først tager du papiret der er rundt om dåsen af.
 2. Så måler du hvor høj dåsen er. Lad være med at måle den nederste og øverste kant med
 3. Brug målene fra før og sæt ca. 3 prikker i den højde du målte fra kanten
 4.Lav en streg igennem prikkerne og klip den ud
 5. Tjek at målene passer og lim den ene ende af papiret fast på dåsen. (her er det godt nok vist med papiret på dåsen på men what ever)
 6. rul den rundt om dåsen og lim regelmæssigt.
 7. Tag tapen og sæt halvdelern af den på kanten. den anden halvdel skal vende opad.
 8. Fold tapen nedover kanten.

 9. put tapen indeni kanten så den dækker den skarpe kant og fold den nedover. (vi skulle jo nødig komme til skade)







10. Pynt evt. med ædelsten eller perler.










 Færdig!!!






Et andet eksempel på hvordan den kunne se ud.
 her er der også tape på forneden.




_________________________________________________________________________________
Jeg synes at blyantsholderne er rigtig søde og en god julegaveidé til børnene. Jeg ved godt jeg ikke har skrevet i noget tid og jeg beklager. Men jeg kunne bare ikke finde tid og idéer til bloggen. Vi ses forhåbentlig snart igen. Husk at følge bloggen. det ville gøre mig rigtig glad og få mig til at lave flere indlæg. Skriv til mig hvis du får idéer til noget.
//Matilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar